Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aloë

Aloë


Aantal berichten : 51
Ervaring : 32
Registratiedatum : 11-06-12

Regels Empty
BerichtOnderwerp: Regels   Regels Emptydi maa 05, 2013 3:44 am

Over het algemeen zijn er een paar regels.

We zijn niet heel streng maar gaan er wel gewoon vanuit dat iedereen beleefd en aardig tegen elkaar is. Zowel in het RPG als daarbuiten. Natuurlijk kunnen twee personages elkaar niet aardig vinden. Maar dat moet je dan niet persoonlijk opnemen.

Ook ga we er vanuit dat iedereen weet wat RPG'e is en hoe dat moet. Zo niet, laat dat dan even weten. Ik ga er niet van uit dat je perfect Nederlands kan. Ik ga er echter wel van uit dat je je best doet om toch zo netjes mogelijk te schrijven. Kan je dat niet dan zal ik je persoonlijk daar op wijzen.

Sexuele berichten (in het RPG) zijn toegestaan tot een zekere hoogte. Ja het kan gebeuren dat twee personages sex hebben. Het hoeft echter geen 10 pagina's lang spel te zijn. Hou het kort en netjes zodat ook de wat jongere mensen het kunnen lezen.

Ook vinden we het belangrijk dat mensen niet gaan overposten. Zorg dat andere mensen ook de tijd krijgen om te posten. Je hoeft niet in elke topic voor te komen en op alles te reageren. Geef de andere schrijvers om je heen de ruimte om te posten en te reageren.

Tot slot vind ik het belangrijk dat mensen creatief bezig zijn. We willen geen standaard personen. Denk wat langer over je rol en posten na. Hiermee geld ook dat powerplayen niet is toegestaan. Hiermee word vooral bedoelt bij de slachtoffers aangezien die krachten hebben.

Vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shutterisland.actieforum.com
 
Regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Informatie :: Belangrijk om te weten-
Ga naar: