Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ervaringspunten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aloë

Aloë


Aantal berichten : 51
Ervaring : 32
Registratiedatum : 11-06-12

Ervaringspunten Empty
BerichtOnderwerp: Ervaringspunten   Ervaringspunten Emptydi maa 05, 2013 3:26 am

Op het RPG forum krijg je bij elke post 1 punt en bij het aanmaken van een topic 2 punten. Dit wordt aangegeven als Ervaring oftewel Ervaringspunten. Zodra je 250 ervaring bereikt kan je posten bij De wijde wereld en zodra je 500 ervaring hebt kun je posten bij de verlaten stad. In een gevecht tussen twee slachtoffers is de persoon met meer ervaring sterker en vaak ook wijzer, de persoon met meer ervaring wint dus.

Ik realiseer me dat ik hier kwantiteit mee stimuleer dus zal ik hier erg kritisch op zijn. Zodra het me opvalt dat iemand veel slechte posten neerzet zal ik die persoon zonder pardon blokkeren over verwijderen. Ook zal ik streng zijn als iemand onnuttig topics aanmaakt.

Om het de aanmaak van mannelijke rollen te stimuleren krijgen de mannen voor het aanmaken van een rol 10 ervaringspunten en bij het aanmaken van een vrouwelijke rol 2 ervaringspunten.

Vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shutterisland.actieforum.com
 
Ervaringspunten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Informatie :: Belangrijk om te weten-
Ga naar: