IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Het bos.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Emma

Aantal berichten : 615
Registratiedatum : 08-03-13

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    wo apr 30, 2014 7:45 am

Zijn stem klonk zacht in haar oor toen hij antwoordde en ze glimlachte, opnieuw opkijkend naar de hemel. Ze vond de aanblik van de sterren fijn - in de stad waren die veel minder te zien, terwijl ze hier meer licht leken te geven dan al die straatlantaarns in de straten bij elkaar. Ja, ze gaf de voorkeur aan deze kleine lichtpuntjes tegen de donkere hemel, niet aan de felle lichtbollen die de straten deels oplichtten - al waren de gekleurde lichtjes van de avond van het feest natuurlijk ook erg mooi. Het deed haar allemaal maar weer eens inzien hoeveel geweldige, prachtige dingen er waren in de wereld waar zij allemaal nog niets vanaf wist. Zijn antwoord deed haar glimlachen. 'Dankje,' herhaalde ze haar eerdere woorden terwijl ze een beetje afwezig met zijn vingers speelde, zachtjes over zijn hand streelde met haar vingertoppen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

Ervaring : 620

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    zo mei 11, 2014 5:38 am

Aiden volgde haar blik naar de sterren, die hier zo veel helderder waren. Hier kon je zelfs de wolken nog zien, als een iets minder donkerblauwe vlek aan de hemel, althans hij dacht toch dat het wolken waren. Hij besefte dat het waarschijnlijk veel fijner was voor Emma hier dan voor hem daar. Hier was ze net zoals hij en alle anderen mensen onzichtbaar, net zoals iedereen een klein deeltje van deze wereld. Het viel hem op dat de stiltes bij Emma niet onaangenaam waren, ze was de eerste waarbij hij ze niet probeerde op te vullen met nutteloze gesprekken die eigenlijk helemaal nergens op sloegen, tot hij het zelf beu was en vertrok. Dat was bij haar nog geen enkele keer het geval geweest, integendeel zelfs. Zijn aandacht en blik werden getrokken door haar vingers die afwezig met die van hem aan het spelen waren en hij glimlachte licht, liet haar begaan.

~

"It makes me happy to know there are still people like you who treat us nicely."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

Ervaring : 604
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    vr mei 16, 2014 11:25 am

It made her smile to see his eyes being distracted from the sky above them, looking at their hands instead, as if they were more interesting than all of the stars shimmering. She was guilty of the same thing, for she, too, felt almost mesmerized. The quiet surrounding them was nice and she knew there was no place she felt more safe than right here. Her fingers followed the trails of his veins and they led her across his wrist and slightly onwards, feeling the soft beats of his heart against her fingertips. After a little while, she let her hand rest on his arm as she looked up, at first at the fire but then at him. She liked how his eyes had that specific, sort of dreamy look, and she liked the way he smiled while being fixated on their hands. It made her feel warmer than the fire or the sweater, as if the flames weren't burning and dancing beside them any longer, but in her chest instead.
-
OKAY DAMNIT sorry ik schrijf m'n post soms eerst in het Engels en vertaal ze daarna maar ik ben blijkbaar nog een beetje moe van Rome en I kind of forgot... Maar ik vertaal het morgen wel en ik schrijf nu nog even voor Ben!

~

you are safety and home and you are the simple things
like falling asleep with our hands knotted together.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    vr mei 23, 2014 7:49 am

Haar vingers gleden heel zachtjes langs de rug van zijn hand, over haar pols verder over zijn arm naar boven en opnieuw voelde hij, zoals elke keer als ze hem aanraakte, dat haar koele vingers een brandend spoor van verlangen nalieten, het soort verlangen om zijn armen om haar heen te slaan dat ze zo dicht bij hem was dat hij haar warmte kon voelen, of haar hartslag sneller kon voelen kloppen dankzij hem. Hij haalde zijn arm van onder de hare en schoof zijn ene arm onder haar knieën en de andere sloeg hij om haar middel. Traag, om haar niet te laten schrikken, pakte hij haar op en zette haar op zijn schoot. Hij wierp haar een lichte glimlach toe. Het was waarschijnlijk allemaal nog nieuw voor haar, om zo dicht bij iemand te zijn zoals ze nu bij hem was, daarom hoopte hij dat hij haar niet had laten schrikken, of dat ze zich niet ongemakkelijk voelde nu ze zo dicht bij hem was.
-
Oh, maar gek dat is absoluut geen probleem. Als je liever in het Engels typt is dat ook goed hoor, het is geen enkel probleem voor mij om dat te lezen :p Ik zou het ook wel willen proberen, maar ik denk dat dat net iets te moeilijk is voor me haha. En wauw Zilver, je schrijft echt zo mooi he!

~

"It makes me happy to know there are still people like you who treat us nicely."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    vr mei 23, 2014 11:03 am

She could hardly keep her eyes off him even though it made her heart race and her hands tremble. She was relieved to have held his arm because a couple of seconds later, he pulled her closer and lifted her onto his lap, slowly, as if not to frighten her and she smiled at his carefulness. He hadn't frightened her, though she was startled by this sudden move, just as that time he'd lifted her in the water, on the beach. That seemed like ages ago. Now that they were about the same height, she was able to look him straight in the eye without having to look up to him, something she'd gotten used to by now. All this time, the realization of how close they were dawned on her. So close his irregular breaths stroked her face, so close she thought that if the forest around them had been very silent, she would've been able to hear his heartbeat mixing with her own. She wrapped her hands around his neck, in a way to both hold him close and keep some distance between them.
-
Awh, dankje, dat is echt heel erg lief c: En ik denk dat jij het ook prima zou kunnen, joh!

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    wo mei 28, 2014 11:22 am

Ze zag er niet geschrokken uit, dat was duidelijk aan de liefdevolle glimlach die ze hem toewierp na zijn actie om haar dichter bij zich te hebben. Haar ogen blikten kort in de zijne, het mooie blauw dat hij nog altijd niet gewend was om te zien, de felle kleur was soms zo opvallend vergeleken met haar redelijk bleke gezicht, dat het hem sprakeloos maakte nu hij het zo dichtbij zag, ach het was niet dat een stilte het moment verpestte. Ze krulde haar armen rond zijn nek, wat haar op een bepaalde manier nog dichterbij bracht, iets waar hij absoluut geen bezwaar tegen had, integendeel. Zijn armen sloeg hij losjes om haar middel, niet te vast zodat ze nog altijd gewoon van hem af kon gaan als ze daar zin in had. Hij was niet het type die mensen verplichtte om zo dicht in zijn aanwezigheid te verkeren, niet dat dat zo vaak gebeurde. Emma was de eerste in een lange tijd die hij zo dicht bij zich hield en wilde houden.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    vr jun 06, 2014 7:44 am

She had never imagined that she would be sitting here with Aiden right now. Not even that long ago she'd woken up and she hadn't had any idea where she was or what was happening to her. From that day forward it had become more and more clear to her that she, they, were generally disliked, even by the people who were supposed to help them. And then the impossible happened. She met someone who not only wasn't afraid of her, but also actually liked her, cared about her. The smile on her face had faded slightly while she was wrapped up in her own thoughts. But he put his arms around her waist and by doing that, pulled her back to the here and now and the rush of happiness she felt when looking at him made her light up like the fairy lights that evening at the party. She knew she also cared about him, she cared about him a great deal and she realized that she had been so unbelievably lucky and she should feel so very privileged to be with him.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jun 23, 2014 9:21 am

Aiden could see from her eyes that she wasn't quite here. Her mind was probably wandering far away from him and he couldn't find the strength to bring her back to him. At a certain moment she came back and her eyes stared straight into his. Her eyes were sparkling and it was so beautiful, it took almost his breath away. He didn't expect he would be sitting here with the girl who came asking about the books in the library, and now they were sitting zo close to each other, he could almost feel her hartbeat. She still could not read, which was something he really should starting to learn her because he knew how much she would like it to get lost in the stories of all the books she would be able to read. He bended over her to throw another block of wood in the fire, but he didn't let her go.
-
oké, ik heb het eens geprobeerd maar je moet wel eerlijk zeggen of het goed is of niet en wat ik verkeerd verwoord heb ofzo. Want ik heb geen idee hoe dat moet in het Engels maar zou het wel graag leren Smile

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    za jun 28, 2014 2:33 am

He pulled her out of the trance she'd been in when he moved to put some more wood on the fire, there for the flames to devour. His arm, wrapped around her waist, made sure she wouldn't lose her balance, though she admitted to herself that she liked to believe it was also because he liked keeping her close to him. She surely didn't mind. They sat there quietly for a while, until she felt like she needed to say something. 'Tell me something about your friends,' she said, looking up. She'd been spending so much time with him alone that she felt like she forgot he'd had a life before she came around, before all of this... stuff happened. He had friend and he went to school and he'd seen and done so many things already before he met her. How different things would've been if she'd grown up with him. In the meantime, her fingers kept tracing their paths on his underarm, absently, because if she did pay attention the only thing on her mind would be his skin against hers.
-
Oeh, I like it Smile En je doet het echt heel goed! Er waren twee kleine dingetjes; je kan beter zeggen "it almost took his breath away", maar dat is gewoon de rare Engelse woordvolgorde, en "which was something he really should start learning her". Maar dat zijn echt de lastigste dingen in het Engels, dat de woordvolgorde en het gebruik van woorden soms anders. c;

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    zo jul 06, 2014 11:01 am

She asked him to tell a few thing about his friends. 'Hm,' he mumbled, to win over some time. There were a lot of things he could tell. 'I don't have many friends, but the ones I have are the best friends anyone could have.' He looked at her face. 'There is Jason, he lived his entire life next to me and he is very tall, so we all call him the giant.' He couldn't resist the fact to smile. 'Liam is also a good friend of me, I met him at school when I was twelve years old, he likes movies and there isn't a movie he does not know. Ben is also someone I know, I like him very much because he is the nicest person you will ever meet, I should talk to him more often. He's the one who is been hanging out with that blond girl that lives with you, Vina? Venia? I keep forgetting their names.' He looked at her face and he wondered if he didn't said to much, maybe she was not interested at all. 'And your friends?'
-
Oh, dankjewel voor de tips lieverd! Zo leer ik dat ook weer bij en als er nog dingen zijn, zeg het gerust Smile

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    zo jul 06, 2014 1:03 pm

He told her about his friends, two of whom he'd known since he was quite small. It was strange to imagine Aiden as a kid, not as tall and strong as he was now. 'Viniah,' she corrected him, 'she told me about Ben after she met him at the party. He sounded like a nice guy.' He returned the question, and she hesitated. She still found it hard to label the different relationships she had with people. 'I think Viniah is my friend. I like her a lot. The others... they're nice but I find it hard to acquaintance with them sometimes. It's not like we don't get along, we get along just fine. We just don't talk as much as I do with Viniah. It comes easy when I'm with her.' She wasn't sure if she was explaining things right, but then she realized that he'd probably experienced something alike sometime in his life. It felt strange, talking about their lives like they had been the same all this time and they were simply telling each other some stories, while it was so much more than that.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 12:48 am

She answered him to tell the blond girls' name was actually Viniah and that Ben sounded like a nice guy, which was true. It was quiet for a second when she was preparing the answer in her mind to his question. He nodded when she was done talking. Her voice sounded a bit like she wasn't quite sure about what she was telling him, perhaps she was scared she had said something wrong. 'That is normal,' he answered, 'you feel comfortable with some people, which makes it easier to create a band with them. If they have the same interests and the same way of looking at the world, it goes a lot easier.' He liked this, talking with Emma about their lives, it were the little things but he liked the fact he was learning more about her and the people close to her. He wondered if that girl Viniah was like Emma, if they were all the same in that home. Were they all nice like Emma and all curious about the world around them?

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 11:08 am

She smiled when he told her he understood, putting into words what she couldn't. If they have the same interests and the same way of looking at the world... She did think she and Viniah looked at the world the same way, though their way of looking might be different from the way the other victims did. They were more curious to the world around them. Maybe they'd just been lucky enough to meet the right people, people who they could trust and who trusted them, instead of being frightened of them. Maybe that had made them less afraid of trying to find their place, while the rest of them weren't even able to trust anybody. The silence lasted a while. 'Do you know how happy I am it was you I talked to, that day in the library?' she mumbled, resting her head against his shoulder, unable to prevent a little smile from spreading over her face.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 11:37 am

He was right with what he said, he could see that by her smile. After a little silence between them she mumbled something and because she was so close, he was able to hear everything very clear. He knew it was a gift when Emma said things like that because she didn't do that very often. She came a little bit closer and laid her head against his shoulder. He was still smiling and then he realized he didn't gave an answer yet. 'That is nice to hear. I was also happy it was you who spoke to me in the library.' And so again he realized how lucky he was with Emma by his side. She was zo incredibly beautiful and so special. He shortly pressed his lips in her hair, her soft hair that alsways seemed zo warm, especially in the sun. 'You know,' he said. 'You are the most special person in the world.'

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 12:22 pm

'Good,' she said softly, her eyes returning to their hands, knotted together. He continued, telling her how special he thought she was and she chuckled. 'That's not true,' she whispered, looking up at him, her head slightly tilted. 'But thank you. That's really sweet.' She loved the way he'd keep her close, pressing a soft kiss in her hair. It was such a small and such a big gesture at the same time. He was special as well, at least to her he was. She could hardly begin to describe how special he was, how very, very amazing. She wasn't afraid when she was with him because when he was close, she knew he wasn't going to let anything happen to her. He'd been that way from the start, even when he'd hardly known her, he'd protected her from all the stares, all the whispers even though he knew that meant people would be staring at him, too. How selfless he was. She realized with him, she didn't only not feel afraid - she felt safe.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 12:41 pm

She softly whispered it wasn't true and again he realised it was typical her to say something like that, modest like she was. 'That is no problem, I hope one day you'll believe me that it is true.' She became very quiet and he let the silence between them, it wasn't a painful one. He let one of her hands go and his fingers started to play with her hair while his eyes were staring into the fire. Now they were sitting here together, he knew it was the best idea to come here with her. At first he wasn't quite sure, because he thought she would be scared by all the noises of the woods but now he knew Emma was brave, especially because it was all new to her. The possibilities to take her to other places started to grow inside his mind, there was alot to see in this world. He looked at the hand he still was holding and the way how comfortable it felt made him smile again.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 12:55 pm

Again, she smiled when he stuck to his point about her being special. Determined, also a great way to describe Aiden. She felt one of his hands letting go, starting to play with her hair instead. The other hand she grasped a bit tighter, as a way of telling him she wasn't going to let that one go as well. She liked holding his hand, feeling his warm skin against hers, feeling his heart beating underneath her fingertips and realizing his heart was racing just as much as hers was. How alike they were and how different at the same time. He looked at the flames and she looked at him, seeing his eyes drift away on thoughts she was unsure of, though he seemed to enjoy thinking them, as there was a smile clearly visible on his face. For a second, she thought of asking him what was on his mind, but she shut herself up, not wanting to break the silence with such a question.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 1:12 pm

Her had grabbed his a little better and he understood the hint she was sending to him. It was funny, the difference between the beginning and now. She was so shy at first, and now she was sitting here so close to him, her heart still racing as fast as his. A little bit later he woke up from his thoughts and noticed from the corners of his eyes Emma was looking at him, with that little frown she always had when she was thinking of something to say. 'You know what I want to do when your face is so close to mine?' he asked with a little smile on his face. He didn't gave her the time to answer and he leaned closer to kiss her forehead, both of her cheeks, the place between her eyebrow and her eye and her lips, all very fast after each other. He wondered what her reaction would be like, he hoped he would achieve his goal to make her laugh. Which was for him the best sound in the world.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 1:35 pm

He caught her staring at him, but he didn't give her any chance to be embarrased about it and look away, as she usually did when that happened. He asked her a question instead, although she didn't really get the feeling she was actually going to need to answer it. Before she could've even thought about what she should do, he seemed to be answering it for he. He bend over and started kissing her, small, fast kisses with soft lips, on her forhead, both her cheeks... She chuckled again, feeling his lips pressed against hers for a second before pulling back again. He'd surprised her, that was for sure but all she could do was smile. She hardly needed to think about what to do now. This time, she let go of his hand, reaching up to his face and slowly leaning in for another kiss, seemingly calmer this time, even though her heart was beating fast and her skin was burning wherever he touched her.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 07, 2014 1:47 pm

Her reaction was even better than he dared to hope. Her hands reached up to his face and she came closer, pressed her soft and warm lips gently back on his again. He didn't had to think about the next move, he closed his eyes and wrapped his arms closer around her waist but he still left her enough space toe pull back if she wanted. He didn't want her to feel uncomfortable around him, that is why he left her some space. Not that he could think of any of those things. The only thing he could think about were her lips moving softly along with his. She was so good at kissing! On moments like this one he forgot how she was not awake very long. His heart was racing, he could feel it go faster and faster, totally because of her. Because of her lips, the warmth of her body so close to his and her breath that brushed gently past his cheek.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    ma jul 28, 2014 1:40 pm

Her instincts on the matter had not disappointed her, she knew that when he returned her carefulness with the security of his arms around her waist. The feeling he brought about when he pulled her close was so overwhelming that every though seemed to be banned from her mind for a couple of seconds. It was strange that still, after a while, feeling his touch was such a sensation to her - she'd thought that after a while, it would become more normal, less thrilling, but clearly she wasn't used to it yet. Not that she was complaining, it made her feel wonderful, how he both made her heart flutter and kept her grounded. She only felt his warmth and her own heart beating as she ran her fingers through his hair and pulled him even closer for a second, only a second, before she realized with what kind of need she was keeping him with her, and started to pull back.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    di jul 29, 2014 2:23 am

The hesitating Emma didn't excist anymore. She now also came closer to him and did not seem shy anymore, which made him happy. That must mean she felt herself safe with him. In this way, she was like all the other girls, even better because he had never kissed so deeply with anyone else. He was even more distracted by her fingers trough his hair and the racing hearts they both seemed to have. He had totally forgotten where they were at this moment, at the woods? Maybe this wasn't even real and they were kissing trough her gift. She pulled him closer and he came closer, leaving no more space between them and then the next second, their moment was over and she pulled back. He let her go and he leaned a little back to come back to earth. His mind was still lost in their kiss and he longed for more.
-
Sorry als het nergens op lijkt. Dat Engels is best moeilijk, maar leuk ook :p

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    di jul 29, 2014 4:21 am

She thought she could feel his heartbeat mixed with hers while their chests were against each other, just as irregular as hers. But then after she broke off the kiss, he let her go, pulled away, and she realized she should give him some more space. She was probably not the only one who got overwhelmed by all of this from time to time. It was different for him, of course, but she she felt bad for forgetting she was new to him, too. 'Sorry,' she whispered, in between her still slighly panting breaths. 'I got a little... carried away.' She went to sit next to him again and nervously started to play with her own fingers instead of with his. The flames got smaller as the wood they had gathered turned black and then grey, before they fell into ashes and kept smoldering there for a while. She didn't look at him for a while, but kept her eyes fixated on the starry smolders, the burning woord.
-
Je doet het goed, hoor! Maar jij moet vooral doen waar jij je fijner bij voelt, ik vind het ook helemaal niet erg als je liever niet in het Engels schrijft.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    di jul 29, 2014 5:19 am

They were both silent, trying to get their control back. He concentrated on the sounds of the woods, that always kept him calm. She whispered something and it took him a few seconds to understand it. He was more focust on her breath and the sound of her voice, which was a little different now. The next moment she was gone, sitting again next to him and nervously playing with her own hair. She didn't look at him, what gave him the idea she was ashamed or back to her shy-self. He leaned a bit closer and pressed his lips gently to her cheek. 'You don't need to say sorry for that,' he said almost immediatly. 'I got carried away too,' he continued while his fingers stroked reassuring over her arm. 'And, I must admit.. I really do like it to get carried away by you.' He also looked at the fire, which was a bit smaller now. Were they really kissing that long? He took another piece of wood and laid it careful in the fire.
-
Oh, nee dat is geen probleem. Ik vind het best leuk om te proberen, ik heb alleen het gevoel dat ik er niks van bak haha.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    di jul 29, 2014 6:07 am

He was quiet and still she kept her eyes on the fire. But when she felt his lips against her cheek, her gaze crossed his for a moment. She wanted to say something, but got distracted by his fingers stroking her arm, reassuringly. It made it harder to focus on what he was saying, though and it took a little while before his words got through to her. What he said made her feel a bit better, less guilty. 'Okay,' she murmured, as her eyes returned to his fingers, gentle fingers, slowly making their way across her skin. It was comforting, the regular movements his fingers made, but then he pulled his hand away from her and she looked up frowning and saw him put another branch in the fire. 'Aiden? You really should tell me if I'm doing something wrong, if I'm... not doing things like I'm supposed to. You don't have to spare my feelings or something. I'd prefer hearing it from you than from anybody else.' She knew it came out of the blue, but sometimes thoughts like these would just pop into her mind and not let her go if she tried to ignore them.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    di jul 29, 2014 6:55 am

After a few moments she murmured it was okay and the wall she had pulled up after their kiss was as good as gone again. When he was putting the branch in the fire, he could feel her looking at him, with her eyes frowning, as she was thinking really hard about what she was going to say. He knew that when she said his name like that, the next thing would be very serious and he waited to hold her hands again. 'What do you mean?' Something, that was a broad concept. He wish he could say to her that the way she did certain things totally different from all the other people in the world was one of the things he liked the most about her, it made her exceptional and more different from anyone else. That was probably not how she wanted to be. 'You know I will say it if you do something wrong, but you're doing fine Emma.'

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    di jul 29, 2014 1:37 pm

She shrugged. 'I don't know,' she answered and after a second she looked up at him, this time holding his gaze a little longer. 'Anything, really.' Once again, her eyes shifted from him to the fire. 'It's just that I don't want you to be afraid of... hurting me or so. Like I said earlier, I can handle it.' Her fingers ran through her hair and now that Aiden wasn't holding her anymore she noticed the cold breeze, stroking her face. A shiver went up her spine and she pulled the sleeves of her sweater so that they also covered a part of her hands. He went on, tried to reassure her that she was doing just fine, but honestly, she wasn't sure if that was entirely true. She knew she made mistakes, maybe even lots of them. 'I know,' she said while pulling up legs and wrapping her arms around them. A tiny smile was visible as she shot a look at her again.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    do jul 31, 2014 5:58 am

She was warning him to say it when she was doing something wrong, he didn't need to hold back. She added convinced that she could handle it and he smiled. 'I know you can handle it. You're the strongest person I know.' Who else could wake up after so many years of sleeping with no more family behind and something else no one had. She had to learn everything, from walking to talking or even simple things like holding a spoon. It wasn't something he would be able to handle if it happend to him. He would probably give up. He looked at the fire. 'You know, sometimes I don't like to say it if you do something wrong. I like the fact that you're special and you do things your own way.' He also felt the little breeze, but he hardly noticed it. 'Are you cold?' he asked, thinking she felt the cold breeze too. 'I have a sweater if you like to borrow it.'

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    do jul 31, 2014 7:52 am

She thought she knew what he meant when he said she was the strongest person he knew. 'I'm sure that's not true, there are probably way stronger people out there. I've just had to... catch up on a couple of things. It isn't that bad.' He looked away as he continued and she felt herself blush again. She reached out and stroked his leg. 'Thank you,' she murmured after a short silence. 'But, I'm afraid that people won't see it that way. I just can't figure out what will be the best way to show them that we're not going to do anything to them. I know we're not the same, and that they might never see us that way but we have to try and do our best, right?' She realized her hand was still on his knee and pulled it back quickly, almost wanting to apologize again but stopping herself at the last moment. 'Oh no, I'm fine,' she assured him. 'Don't worry.'

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    do jul 31, 2014 8:10 am

Ofcourse she talked her way out of it, modest like she always was. 'And I'm sure you're very strong, despite it are a couple of things you needed to catch up to,' he said with a little bit of sarcasm hidden in his voice. He thought of what more he could say to convince her. 'Just like your gift. I know it is not the best example but I can bet you are the strongest one at home, being able to change our minds.' He smiled when he felt her hand hesitant stroking over his leg. He nodded when she said not many people are like him in that way of thinking. 'You are right,' he said. 'But I don't think they are only scared that you might hurt them, but they are scared because they don't know you. You're different from us and that's scary.' She almost immediatly assured him she didn't need his sweater. 'Are you sure?' he asked. 'I don't need it, I'm not cold.'

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    do jul 31, 2014 8:42 am

He tried to convince her and even though it was extremely sweet of him to do so. 'Well, if someone stopped the time before I could do anything to them, or simply burned me, I don't think your logic works there,' she said smiling, a bit amused. He continued saying that the people were also afraid of her because they didn't know them all. 'That's probably true,' she said, sighing slightly. 'I just... I don't know how to get them to know us. They aren't all as open-minded as you are.' With him it had been easy but there had been no one since who had reacted the same way when they saw her. She understood that people wouldn't just walk up to her, she didn't expect them to be, but she still hoped that people wouldn't stare at her every time she came out of the house to take a walk or something. Her eyes met his again and she smiled when he offered her his sweater again. 'No, really. I don't need another sweater. It's fine,' she said.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het bos.    

Terug naar boven Go down

Het bos.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Amon-
Ga naar: