IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

het feest 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Aiden

Aantal berichten : 615
Registratiedatum : 08-03-13

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 3:20 am

Ze had het natuurlijk gehoord en hij wist nu al dat ze het hier niet ging bij laten zitten. Hij zuchtte dan ook zacht toen ze vroeg wat hij wilde, in zijn dommigheid, zeggen. Hij keek naar haar en haalde zijn schouders op. 'Niets speciaals Emma, je zal het straks wel zien,' zei hij in de hoop dat ze het hierbij zou laten. Hij wilde het niet al verpesten voor haar. Straks als ze de lichtjes opeens zouden aan doen zou het verrassingselement er niet mogen af zijn. Dat zou het verpesten voor haar, en ook voor hem. Want hij was nu al nieuwsgierig hoe ze zou kijken. Hij wist dat ze het waarschijnlijk prachtig zou vinden. Ze kwamen steeds dichter en zelf werd hij nu ook een beetje ongeduldig. Hij had echt honger.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

Ervaring : 604
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 3:27 am

Hij maakte haar nog nieuwsgieriger door te zeggen dat het niets bijzonders was, want dat deed haar vermoeden dat het niet zomaar iets was. Ze keek hem nog even bedenkelijk aan, maar knikte toen. 'Oké dan,' antwoordde ze. En eindelijk, na wat wel een eeuwigheid leek, kwamen ze aan bij de tafel met het eten. Ze volgde het voorbeeld van de mensen die voor haar stonden op en pakte een bordje aan het begin van de tafel, om vervolgens te kijken naar al het eten, waarvan ze, zoals wel te verwachten viel, maar een ding van herkende. Pasta. Maar eigenlijk wilde ze juist nieuwe dingen uitproberen en niet voor veilig gaan. Zelfs als ze het niet lekker vond was het nog steeds iets anders dan gewoonlijk, wat een welkome verassing zou zijn. Ondertussen probeerde ze nog steeds te bedenken wat hij haar had willen zeggen.

~

you are safety and home and you are the simple things
like falling asleep with our hands knotted together.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

Ervaring : 620

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 3:34 am

Hé liefje, het spijt me echt maar ik denk niet dat ik nog ga joinen op die rpgsite.. Ik vind de verhaallijn echt awesome, maar zo'n drukte jaagt me meestal wat weg haha en dan weet ik nu al dat niet actief ga zijn.. - Het waren cruciale momenten, ze was aan het nadenken of ze er nog over zou doorgaan en het hem nog moeilijker zou maken of er toch over zou ophouden om het hem voor één keer eens gemakkelijk te maken. Hij haalde opgelucht adem toen ze uiteindelijk met een oké dan aangaf dat het goed was, dat ze zou zwijgen. Toen ze eindelijk aan de tafel waren aangekomen liet hij haar voorgaan en glimlachte goedkeurend toen ze zo goed deed wat de bedoeling was. Hij nam zelf ook een bordje en liep langzaam achter haar aan, gaf haar de tijd om te kijken naar alle misschien, nieuwe dingen. 'Heb je al veel van die dingen gegeten?' vroeg hij nieuwsgierig toen hij haar zo zag kijken. Hij zelf was ondertussen bezig om van alles een beetje op te scheppen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 4:04 am

Emma keek op toen Aiden haar iets vroeg. Hij had opgelucht geleken toen ze niet verder had gevraag en ze hoopte gewoon dat ze snel antwoord zou krijgen 'Nee, we eten eigenlijk vooral pasta daar. Ik weet dat dat brood is, maar de rest...' Ze haalde haar schouders op. 'Raad je nog iets aan of af?' vroeg ze vervolgens, terwijl ze toch maar een stukje brood pakte voor het geval dat en ze verder keek naar iets wits, een soort langwerpige korreltjes die ze even bestudeerde voor ze er wat van opschepte. Gewoon proberen, niemand gaat je proberen te vergiftigen of iets dergelijks, dat kan niet, dus er kan niet echt iets mis gaan. Uiteindelijk besloot ze van veel dingen een beetje op te scheppen, zonder ook maar een idee te hebben hoe het smaakte of hoe het heette.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 4:13 am

Aiden glimlachte naar haar toen ze vertelde dat ze eigenlijk alleen maar pasta en brood kende. Het was waarschijnlijk de lichte dingen die ze hen gaven om hun maag voorzichtig terug te laten wennen aan voedsel. Hij grijnsde toen ze vroeg of hij nog iets aan of afraadde voor haar. Hij haalde zijn schouders op. 'Ik denk niet dat je veel aan me hebt. Ik ben iemand die echt alles lust, dus ik denk dat je voornamelijk zelf zal moeten ontdekken wat je lekker vind,' zei hij en keek naar haar. 'En de dingen die je niet lust mag je gewoon aan mij geven,' vervolgde hij. Hij liep zelf ook nog wat verder en het verbaasde hem hoeveel dingen er waren die hij wilde eten en hoe klein zijn bordje wel niet was.

~

"It makes me happy to know there are still people like you who treat us nicely."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 4:46 am

Oké, gewoon zoveel mogelijk proberen, dus. Anders zou ze er nooit achter komen wat ze nu echt lekker vond voor als ze ooit zelf normaal eten kon kopen. Ze wist niet hoe lang dat nog zou duren, redelijk lang, vermoedde ze, want op het moment zag ze het niet gebeuren dat ze snel ergens zou kunnen werken en geld zou kunnen verdienen. Aan het einde van de tafel pakte ze mes en vork - gelukkig hadden ze wel geleerd hoe ze daarmee moesten eten - en keek ze achterom naar Aiden, wachtend tot hij ook klaar was. Ze wist niet waar ze konden gaan zitten, ze verwachtte in ieder geval dat dat de bedoeling was, aangezien allerlei andere mensen dat ook deden.
-
Sorry, net vergeten te reageren. Ik vind het wel heel jammer dat je niet meedoet, maar ik begrijp het ook wel, so no hard feelings, darling.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 7:04 am

Hij volgde haar naar het einde van de tafel en nam net zoals zij een mes en vork. Hij was blij dat ze dat al kon, de mensen zouden ondanks deze feestelijke gelegenheid een beetje raar kijken als ze met haar handen zou eten. Hij ging naast haar staan en keek net zoals zij uit over de tafels, op zoek naar een lege waar ze konden zitten. Hij zag een tafel die zicht had op de dansvloer en hij keek opzij naar Emma. 'Is die daar goed?' vroeg hij en wees de tafel in de verte aan. Er waren verder niet zoveel tafels meer vrij, dus hij nam aan dat het wel goed was. Hij begon al naar daar te lopen, zodat de tafel niet zou worden ingenomen door iemand anders.
-
Oké, mooizo Very Happy nogmaals sorry! x

~

"It makes me happy to know there are still people like you who treat us nicely."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 8:44 am

Emma volgde zijn vinger, die wees naar een tafeltje aan de rand van de plek waar mensen aan het dansen waren, en ze knikte als antwoord. 'Natuurlijk,' antwoordde ze met een knikje, en ze volgde hem op de voet naar het tafeltje, voordat iemand dat voor hun neuzen zou wegkapen. Dat was niet het geval en ze kwamen gewoon aan bij het tafeltje, waar Emma haar bord neerzette en de stoel naar achteren schoof, om vervolgens plaats te nemen. In plaats van meteen te gaan eten keek ze een tijdje naar de dansende mensen. Ze leken allemaal precies te weten wat ze moesten doen en Emma wist nu al dat haar dat nooit ging lukken. Maar het was nog steeds fascinerend om naar te kijken.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 8:54 am

Hij had geglimlacht toen ze had gezegd dat het goed was en ze liepen naar de tafel. Hij wachtte tot ze neerzat en ging dan zelf pas zitten en zette zijn bordje neer op de tafel. Hij keek zelf ook even naar de dansers, blij dat ze deze plek gekozen had. Hier en daar zag hij mensen die hem herkenden en hem een glimlach toewierpen en even voorzichtig naar Emma keken. Ze vroegen zich waarschijnlijk allemaal af wat hij hier deed met haar. Hij richtte zijn blik weer naar Emma, want veel deed het hem niet. Hij glimlachte. 'En, wat vind je er het beste uitzien?' vroeg hij met een glimlach.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 9:20 am

Emma keek naar het eten voor haar op het bord toen hij vroeg wat ze er het lekkerste uit vond zien. 'Ik weet het niet, het ziet er allemaal zo goed uit!' antwoordde ze, met een enthousiaste ondertoon in haar stem en ze scheurde een stukje van het brood af. Ze glimlachte naar hem, en stak het brood in haar mond. Een soort euforisch gevoel verspreidde zich door haar lichaam. Ondanks het feit dat ze nooit was gekomen als Aiden haar niet mee had gevraagd, was ze blij dat ze was gekomen, en voelde het goed dat ze hier was. Dat ze ondanks de starende mensen en fluisterende stemmen toch hier was, maakte haar wel een beetje trots op zichzelf en nog blijer dat ze Aiden had ontmoet.
-
Crappy piece, sorry, ben een beetje vaag bezig ;c

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 9:25 am

ah, nee je bent goed Very Happy
-
Aiden glimlachte toen ze opeens een heel stuk enthousiaster werd. Het maakte hem toch blij om te zien dat ze eens een goede avond had en niet constant moest denken aan alle problemen en de zogezegde schade die haar gave zou kunnen aanrichten elke keer als ze bij anderen in de buurt kwam. Hij begon zelf ook te eten en glimlachte even bij de smaak. Het was natuurlijk heerlijk. Hij keek even tussen de mensen terwijl hij twee bekenden zag staan. 'Kijk,' zei hij tegen Emma en knikte naar zijn moeder en broer die in de verte stonden. Ze hadden allemaal hetzelfde zandkleurige haar dan hij, zijn vader had er nooit bijgehoord met zijn donkerbruine haar. Ze hadden hen nog niet gezien, maar dat was niet erg. Dan kon Emma al eens zien wie ze waren.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 9:40 am

Emma begon met van alles een klein hapje te nemen. De witte korrels die ze als een van de eerste dingen had opgeschept waren redelijk smakeloos, tot ze ze combineerde met de andere dingen op haar bord. Sommige dingen waren minder dan andere, maar alles was nieuw en vers en het was leuk om verschillende smaken en texturen in haar mond te voelen. Ze keek op naar Aiden toen hij haar iets wilde laten zien en draaide zich om toen hij naar iets knikte wat zich achter haar bevond. Ze zag ze onmiddellijk, de vrouw en de jongen, jonger dan Aiden zelf, met hetzelfde, zandkleurige haar als de jongen tegenover haar. 'Je moeder en broertje.' stelde ze vast. Ze bekeek ze even en voelde de nervositeit die even was verdwenen toen ze het eten proefde weer terugkeren. Ze had geen flauw idee hoe ze zich straks moest gaan gedragen tegenover hen.

~

Laatst aangepast door Emma op ma mei 20, 2013 10:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 9:59 am

Audrey?!
-
Aiden glimlachte toen hij de verbazing kon zien op haar gezicht. Ze had waarschijnlijk niet verwacht dat die dingen zo verrassend goed konden smaken. Hij zelf nam ook nog een paar hapjes en keek naar zijn moeder en broertje die in de verte rustig stonden te praten met elkaar. Er kwamen af en toe kennissen van hen bijstaan, maar die vertrokken meestal weer snel. Hij glimlachte toen ze zo onmiddellijk vaststelde dat het zijn moeder en broertje waren. 'Ja, zou je ook niet zeggen hé,' zei hij met een glimlach om zijn lippen. Hij zag dat ze opnieuw een beetje gespannen werd en hij strekte zijn arm uit over de tafel om die even zacht en geruststellend over de hare te laten gaan. 'Geen zorgen, ik sleep je na 5 minuten gewoon weer ergens anders naartoe.'
-
ik ga slapen, sorry! xxx
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    ma mei 20, 2013 10:07 am

Hahahaha, sorry, ik kijk een serie waarin de hoofdpersoon Audrey heet dus ik was blijkbaar even in de war.
-
Hij maakte een grapje over het feit dat ze zo op elkaar leken, dat nam ze in ieder geval aan en Emma glimlachte even in zichzelf, haar blik nog steeds op de twee gericht, die nu in de verte in gesprek waren met iemand. Er ging een nu bijna vertrouwde en prettige maar nog steeds duidelijke schok door haar heen toen hij haar weer aanraakte en ze keek vlug op. Hij stelde haar gerust, deed daar in ieder geval een poging toe door te zeggen dat ze echt niet lang hoefden te blijven als ze dat niet wilde. 'Dankje,' antwoordde ze zachtjes en ze glimlachte flauwtjes naar hem, ten teken dat het allemaal wel ging. Waarschijnlijk maakte ze het allemaal weer erger dan het eigenlijk was.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    di mei 21, 2013 7:51 am

haha, het is wel een leuke naam, zou nog goed bij Emma passen ;d
-
Ze moest glimlachen om zijn grapje en hij was blij om te zien dat ze toch niet zoveel stress meer had. Natuurlijk kwam dat door zijn perfecte kalmeerkunsten. Ze keek hem meteen aan zodra hij haar aanraakte en hij liet zijn hand nog even liggen op haar arm, om deze vervolgens er weg te halen en terug een hap te nemen van zijn bordje. Hij keek naar haar en glimlachte enthousiast terug toen ze hem bedankte. 'En trouwens, je bent vast zo'n sensatie dat je allemaal vragen naar je hoofd gegooid gaat krijgen, zeker van mijn broertje.' Hij zweeg even. Zijn broer leek in veel dingen op hem, zeker de nieuwsgierigheid was iets wat ze beiden deelden.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    di mei 21, 2013 9:12 am

Hij leek vrolijk, oprecht vrolijk, niet alleen omdat hij haar geen slecht gevoel wilde geven, en dat stelde Emma gerust. Aiden vertelde dat zijn broertje haar waarschijnlijk allerlei vragen zou willen stellen en ze glimlachte weer. Vragen zorgden ervoor dat mensen haar beter begrepen, dus dat zou wat haar betreft geen probleem zijn. 'Vragen zijn niet erg,' antwoordde ze, en ze at langzaam verder, van elke hap genietend. Hij had haar een sensatie genoemd, wat een woord was wat ze niet kende, maar de manier waarop hij het had gezegd deed haar geloven dat het een positief woord was. Sensatie. Ze zou ooit nog wel eens vragen wat dat betekende.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    di mei 21, 2013 9:21 am

Aiden glimlachte toen ze uitlegde dat ze vragen niet erg vond. Hij keek haar nieuwsgierig aan. 'Als ze vragen naar je gave, wat ga je dan zeggen?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij wist dat dat een van de eerste dingen was die Lucas zou vragen als hij haar zou ontmoeten. Hij zou zich niet generen voor haar, zo was hij helemaal niet. Alles rechtuit vragen en dan wel zien waar je antwoord op krijgt en op wat niet. Hij at zelf ook verder en de berg op zijn bordje werd met tegenzin steeds kleiner en kleiner.
-
Oké, sorry dat ik er zo weinig was vandaag. En ik moet alweer gaan, morgen grote toets. Ik ga nog even nalezen en dan slapen. Maar morgen ben ik er de hele namiddag, dus dan maak ik het goed met je! Very Happy

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    di mei 21, 2013 9:32 am

Is helemaal goed, lieverd. Super veel succes!
-
Emma dacht even na. Ze wist dat het gevoel dat ze bij Aiden had gehad speciaal was geweest, het vertrouwen dat ze vanaf het begin al had gevoeld zou er niet zijn bij iedereen die ze ontmoette. Dat nam niet weg dat ze op Aiden's oordeel vertrouwde als hij zei dat zijn moeder en broertje het niet erg zouden vinden. 'Ik kan het wel uitleggen, denk ik...' antwoordde ze langzaam. Al zou het waarschijnlijk een stuk vreemder klinken om te zeggen dat je iemand kon laten hallucineren dan het ook daadwerkelijk te laten zien. Dat zou ze in ieder geval niet doen, niet op zo'n plek, met al die mensen om haar heen. Stel nou dat ze iemand meenam die er niet bij hoorde, dan zou ze echt in de problemen zitten.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 4:44 am

Aiden keek naar haar en hij merkte dat hij bij haar woorden het zelf niet echt leuk vond dat ze het zou vertellen. Kwam het doordat hij dan niet het gevoel had dat ze enkel hem vertrouwde, of misschien zat hij zelf ondertussen ook al met angst dat andere mensen het te weten zouden komen en ze zou eindigen als iemand die constant gestalkt werd door de media en zo. Hij keek naar haar. 'En anders zeg je gewoon dat je hun neus kan laten verdwijnen omdat ze daarmee in jouw zaken zitten,' zei hij met een grijns om zijn lippen. Hij keek haar nieuwsgierig aan en glimlachte. 'En wat vind je nu het lekkerste?' vroeg hij met een glimlach omdat hij zag dat ze ongeveer van alles al eens geproefd had.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 4:56 am

De blik in zijn ogen was voor een kort moment veranderd, maar hij glimlachte al snel weer en dus besloot ze het zich niet teveel aan te trekken. Na zijn vraag wat ze het lekkerst vond nu ze alles had geprobeerd keek ze weer even naar haar bord. Ze had geen flauw idee wat ze het beste vond smaken. 'Ik weet het niet, het is allemaal zo anders,' zei ze, 'nu begrijp ik wel dat ze niet teveel verschillende dingen hebben laten proberen.' Ze dacht niet dat ze die eerste week zoveel eten had aangekund. Ze had al best veel gegeten, en hoe vervelend ze het ook vond om toe te geven, ze zat bijna vol.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 5:49 am

Aiden glimlachte toen hij zag dat ze er absoluut geen keuze uit kon maken wat ze het beste vond tot nu toe. 'Ik weet het, het went wel na een tijd. En dan krijg je dingen die je het liefste eet,' zei hij. Hij keek even naar haar. 'Je bent toch nog niet misselijk ofzo?' vroeg hij toen ze zei dat ze wel begreep waarom ze hen zo weinig hadden laten eten de eerste dagen. Hij kon zich wel voorstellen hoe raar het was om iets te eten, waarschijnlijk was alles de eerste keer raar geweest. Het overtuigde hem nog meer van hoe sterk Emma eigenlijk wel niet was.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 5:57 am

Emma keek hem even gefronst aan toen hij vroeg of ze zich misselijk voelde. Ze wist het niet. 'Ik voel me... normaal. Vol,' antwoordde ze voorzichtig, in de hoop dat dat een goed antwoord was op zijn vraag. Ze legde haar mes en vork op de rand van haar bord en veegde haar handen af aan het papieren servetje. 'Ik denk dat ik genoeg heb gehad.' mompelde ze. Ze hoopte dat dat niet onbeleefd zou zijn tegenover de mensen die het eten gemaakt hadden, want ze hoewel ze het heel lekker vond wist ze dat ze er niet meer zo veel van zou genieten als ze nu zou blijven eten.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 7:39 am

Aiden zag dat ze blijkbaar even moest nadenken bij zijn vraag. Waarschijnlijk had ze het gevoel misselijkheid nog nooit ervaren. 'Oh, ik snap het,' zei hij met een glimlach. 'Dan ben je niet misselijk als je je normaal voelt.' Hij was zelf ook klaar en legde zijn bestek in zijn bordje. Hij keek even om zich heen om te zien waar zijn moeder en Lucas naartoe waren. Zijn vader had hij nog nergens gezien, misschien had Emma dan toch geluk gehad en zou hij zijn gezicht niet laten zien vanavond.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 7:47 am

Emma knikte. 'Oké, mooi,' antwoordde ze en ze keek naar hem terwijl hij om zich heen keek. Ze dacht wel te weten waar hij hij naar zocht. Of, naar wie hij zocht, beter te zeggen. 'Wil je nu naar ze toe gaan?' vroeg ze. Ze streek opnieuw even door haar haren, maar bleef Aiden wel aankijken. Het maakte haar niet zo veel uit, ze zou toch wel nerveus zijn, of ze zijn moeder en broertje nou nu zou ontmoeten of later op de avond. En misschien zou ze er dan alleen maar tegenop gaan zien, terwijl dat niet nodig was. Want het was niet nodig, hield ze zichzelf voor, Aiden had gezegd dat het niet nodig was en ze vertrouwde hem. Dat was waar. Dat was het meest ware waar ze aan kon denken. Ze vertrouwde Aiden volledig.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 8:05 am

Aiden glimlachte naar haar. Hij keek haar aan toen ze vroeg of hij ze nu wilde zien en ondanks dat ze het probeerde te verbergen zag hij toch dat ze zenuwachtig was. 'Misschien moet ik je eerst wat drank geven, dat je een beetje losser word,' plaagde hij. Maar hij knikte toch, dan was het eerlijk gezegd achter de rug. Hij had hen ook af en toe al nieuwsgierige blikken zijn kant zien werpen, dus hij wist dat het toch niet lang zou duren voor ze naar hier zouden komen. 'Ben je wel zeker dat je ze wil ontmoeten? Je hoeft niet, dat weet je toch?' zei hij opnieuw. Hij wilde haar absoluut niet onder druk zetten en in elke andere omstandigheid zou dit al veel te vroeg zijn.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 8:12 am

Emma wist niet waarom wat te drinken haar ook maar iets losser zou maken, dus antwoordde ze maar niets. Hij had natuurlijk gezien dat ze zenuwachtig was en hij vroeg of ze dit echt wel wilde doen. Ze kon er nu nog onderuit... Maar nee. Ze knikte haar hoofd. 'Ik weet het, maar ik wil ze graag ontmoeten,' antwoordde ze, en ze glimlachte even naar hem. Ze vond het lief dat hij zich zo'n zorgen maakte om haar, maar ze wilde ook niet dat dat te erg zou worden. Ze zou er wel overheen komen, zeker met hem erbij.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 8:17 am

Aiden glimlachte toen ze bevestigde dat ze hen graag zou willen ontmoeten. 'Oké, daar had ik eigenlijk al op gehoopt,' gaf hij toe. Hij stond op en nam zijn bord en dat van Emma. Hij zette ze op een tafel waar de lege borden werden verzameld en liep dan terug naar haar. Hij glimlachte en stak al vrijwel automatisch zijn hand naar haar uit. Het zou fijn zijn om haar weer bij zich te hebben zoals hij gewend, ook tijdens de uitleg. Hij wist dat een kneepje in haar hand haar misschien wel zou geruststellen. Hij keek al over de hoofden van de mensen heen of hij ze zag staan en uiteindelijk zag hij ze staan aan een tafel met drankjes. Hij zwaaide even naar hen om aan te geven dat ze eraan zouden komen.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 9:11 am

Emma volgde zijn voorbeeld en stond ook op. Voor ze kon vragen wat ze met de borden moesten doen had hij die al gepakt en zette hij ze weg, waarna hij weer naar haar toe kwam en haar even aankeek. Ze was blij toen ze zag dat hij zijn hand naar haar uitstak, wetend dat het makkelijker zou zijn als ze hem dichtbij zich kon voelen. Even was ze zich heel erg bewust van alle mensen die hen konden zien als ze zijn hand vastpakte, maar een moment later besefte ze dat ze het nodig had om die zekerheid te voelen, de warmte van zijn huid tegen die van haar. De korte schok die ze voelde toen haar hand die van hem vond gaf haar een soort extra energie en ze glimlachte opnieuw even. De nervositeit was nog steeds aanwezig maar daarmee nu ook een goed soort spanning. Met een klein knikje gaf ze aan dat ze er klaar voor was.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 9:18 am

Meteen voelde het beter toen hij zijn hand in de hare kon leggen en hij trok lichtjes aan haar hand zodat ze een beetje dichter tegen zich aan stond. De drang om haar te omhelzen was weer erg groot maar hij hield zich in, misschien wilde ze niet dat de omgeving dit zag. Hem kon het opnieuw, vrij weinig schelen. Hij verstrengelde zijn vingers met de hare en begon samen met haar in de richting van zijn familie te lopen. Hij begroette zijn moeder en Lucas en keek even opzij naar Emma. 'Dit is Emma,' begon hij tegen hen. 'Jullie kennen haar vast wel,' vervolgde hij en vrijwel meteen zag hij de herkenning in hun ogen toen ze Emma zagen.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emma

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    wo mei 22, 2013 9:26 am

Hij trok haar iets dichter tegen zich aan, wat Emma verre van erg vond. De mensen om hen heen vielen haar nauwelijks op nu ze zo gefocust was op het rustig blijven. Gewoon diep adem halen, dan komt het allemaal goed, probeerde ze te herhalen in haar hoofd, maar het leek moeilijker dan gewoonlijk om dat zichzelf te laten geloven. Hoe dichterbij ze kwamen, hoe meer gelijkenis ze zag tussen Aiden en zijn familie. Vooral zijn broertje leek een jongere versie dan hijzelf en Emma kon niet anders dan glimlachen. Ze bleef even stil terwijl hij haar voorstelde, de twee tegenover haar goed in de gaten houdend, toch bang voor de geschrokken blikken. In plaats daarvan zag ze slechts herkenning, wat haar enigszins gerust stelde. 'Hallo,' zei ze, blij te merken dat haar stem vast klonk.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    do mei 23, 2013 5:41 am

Aiden glimlachte toen hij zag dat Emma er zo kalm onder bleef. Hij kon bijna niet zien dat ze zenuwachtig was. 'Komt hij ook?' vroeg hij, doelend naar zijn vader. Zijn moeder schudde haar hoofd. 'Hij heeft er geen zin in helaas, anders had hij je, eh vriendin? ook kunnen ontmoeten,' zei ze. Ze bedoelde het niet gemeen, ze was alleen nieuwsgierig. Hij wilde net antwoorden, maar Lucas onderbrak hem. 'Jij bent toch een van die mensen die dat ongeluk hebben gehad?' vroeg hij abrupt aan Emma. Hij bekeek haar even en knikte dan bevestigend. 'Ja, ik heb over je gelezen in de krant,' vervolgde hij en bleef Emma strak aankijken. Zijn moeder gaf hem een klop en mompelde dat hij niet zo moest kijken. Aiden grijnsde even, dit was zo typisch.

~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: het feest 2    

Terug naar boven Go down

het feest 2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Amon-
Ga naar: